1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nederlands Een tablet, wat raad jij aan?

Discussion in 'Multi-Language Forum' started by Goldwing Applegleam, Aug 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Okay, ik ben al een tijdje aan het kijken naar een fatsoenlijke tablet. Momenteel doe ik alles voor HBO/werk/overig op mijn laptop. Dit is echter een aardig lomp en zwaar ding. Nu zoek ik dus een tablet waarmee ik fatsoenlijk aan de slag kan.

Vereisten: (en punten waarover ik advies vraag)
    • €200 - €400
    • 8" - 10,1" (+ waarom)
    • Android of Windows (+ waarom? Zelf denk ik aan een windows tablet omdat ik dat gewend ben op mijn laptop, maar met android is meer keuze in tablets, daarnaast heeft android een betere appstore)
    • (+ als je een goed tablet toetsenbord weet hoor ik het ook graag)
    Waarvoor ga ik het gebruiken:
    • HBO (+ Uni als ik straks klaar ben): Aantekeningen maken, onderzoek doen, gegevens verwerken (gebruik hier nu nog excel voor, is er een goed alternatief in de android store?)
    • Werk: onderzoek doen, gegevens verwerken
    • Filmpje kijken
    Ik ga er niet van uit dat ik veel moet ontwerpen oid, in dat geval pak ik mijn laptop er gewoon bij.

Mijn huidige selectie is:

Heb jij een suggestie voor mij? Laat het hieronder weten.

2. Razz

Razz Dedicated Supporter Dedicated Donor

Is de surface 2 niet iets voor jou (of een andere Windows tablet)? http://tweakers.net/pricewatch/353849/microsoft-surface-2-64gb-zwart.html

Een Windows (RT) tablet in combinatie met de office suite en in het speciaal OneNote is fantastisch voor colleges. De appstore van Windows is nu redelijk, er missen nog een aantal grote apps maar het merendeel is aanwezig en werkt fatsoenlijk (iets wat bij de 1e en 2e generatie Windows Phones nog wel anders was).

3. Hier heb ik inderdaad ook veel naar gekeken. Het ligt echter buiten mijn budget. Ik kan het eigenlijk niet veroorloven om een extra 100 euro uit te geven (tenzij ik een maandje wacht, maar dat is geen optie)

4. Define

Define CCPLZ Donor Donor

Ik zou gaan voor een Asus Vivotab, deze heb ik zelf ook gehad en is een erg handige tablet. Ook moet je gaan kijken naar goede merken. Lenovo is ook een goed merk, dus in jouw geval is de tablet die je zelf al beschreef een goede keuze voor jouw budget. @Jafel

• Made me laugh! Made me laugh! x 1
  5. joza1996

joza1996 Well-Known Member

6. Ik heb al een tijdje geleden een tablet aangeschaft.

Om jullie op de hoogte te houden en dit topic te sluiten:

Ik heb gekozen voor de Asus Transformerbook T200

Er was een mooie actie bij de mediamarkt waarbij 100 euro korting gegeven werd op deze tablet. Dan hoef je niet lang na te denken.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page