1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Fuck sakeeeeee.

Discussion in 'Random Spam' started by Harmy, Aug 7, 2010.

  1. Harmy

    Harmy mr. Moderator Dedicated Donor

    Gm's are very activeee, and i mean very active.

    Ffs.. Made a hunter yesterday, just got perma banned today, level 44.

    Fuck sake :@
     
  2. jeezor

    jeezor Member

    Hack in mini dungeons. Also, wrong section. :/
     
  3. Harmy

    Harmy mr. Moderator Dedicated Donor

    Hows it wrong section? lol.
     
  4. jeezor

    jeezor Member

    Should be in "EMS Hacking Discussion", I think.
     
  5. Harmy

    Harmy mr. Moderator Dedicated Donor

    Im not discussing hacks, im discussing the fact i got banned, so therefore, its kinda spam.
     
  6. BeKo

    BeKo Member

    lvl 62 aran just got banned because i wasnt hacking for 10 min in a minidungeon -_-
     
  7. Subarashii

    Subarashii Well-Known Member

    Troll'd I got banned on my hunter today too xD
    I'ma make a xbow now :p
     
  8. Harmy

    Harmy mr. Moderator Dedicated Donor

    Tariq was your IGN 'iFuckYou'?

    If not then who the hell was that, i thought it was you >_>

    Ill PM my new in game name to you xD
     
  9. Subarashii

    Subarashii Well-Known Member


    It WAS my IGN xD
     
  10. Harmy

    Harmy mr. Moderator Dedicated Donor

    So you got banned right after me then? o_0

    I think the GM caught us both at lorangs, and then followed us both to see us hack i guess. :/
     
  11. Ant3

    Ant3 Well-Known Member

    Damn.. How did they get so active o.O
     
  12. Harmy

    Harmy mr. Moderator Dedicated Donor

    Amount of hackers increased i guess :(
     
  13. Twister

    Twister Well-Known Member

    Well, most likely cause the popularity of eMS should have grown, as which it does most in summer/winter period. Which therefor also has increased the players that hacks. Also, today = 2x exp in about 45min, and most times GMs are more active on controlling, also before the even starts.
     
  14. Harmy

    Harmy mr. Moderator Dedicated Donor

    Yeahhh lol.

    I've just started a mage, level 17 atm.

    Gonna make it a I/L mage ^_^
     
  15. OMGitsSander

    OMGitsSander Well-Known Member

    This is random spam..
    You can post anything here:F6:
     
  16. Harmy

    Harmy mr. Moderator Dedicated Donor

    Indeed.

    Btw, do you recon GM's check kerning subway on blue slimes alot?
     
  17. Ation

    Ation s. mod Moderator Donor

    Lots of people got banned today at 01:00 AM - 05:00 AM (GMT +2). Some GM was just online and checked lots of popular hacking maps.
    4 of my friends got perm banned today, but I didn't. ^^
     
  18. Zion

    Zion Sellout Coder Donor Retired

Share This Page