1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nederlands Nieuw laptop

Discussion in 'Multi-Language Forum' started by Original, Jul 9, 2015.

1. Original

Original ♛ Mikaelson ♛ Donor

Heeey peeps :),

Ik heb na de vakantie een nieuwe laptop nodig.
    Ik ben al weken 2 weken opzoek.
    Maar ik kom steeds te duur uit of juist de goeie zijn uitverkocht.

Dus ik vroeg me af of iemand misschien een site/winkel kent waar je goedkoop de volgende specificatie's kan krijgen.

I5

8Gb Ram

17,3 inch scherm.

Een nvidia videokaart. 2gb

Max 750 euro inc btw.

Dit is alles waar het mij een beetje omgaat.
    Ik zag ergens de lenovo z70 voor 750 euro die hier aan voldeed.
    Maar het is daar uitverkocht.

Last edited: Jul 9, 2015
  2. Razz

Razz Dedicated Supporter Dedicated Donor

Waarom de neuk wil je een i7 hebben? Ga je videobewerking doen?

• Like Like x 1
  3. Robert

Robert lol Moderator Dedicated Donor

17,3 inch is te groot man. Is alleen maar lastig mee te nemen. 15 is max, liever 13,3

• Agree Agree x 1
  4. Original

Dat zou indd lastig zijn. Maar 15 of 17 inch, laptop tas zal ik altijd meenemen.
    Ik had een mac. 13inch, ik ben toe aan een grotere :3

Ik zal op school veel virtual doen.
    Maar ik gebruik de laptop ook voor thuis aangezien ik geen plek heb voor een pc :)

5. XownAxeStyle

XownAxeStyle CCPLZ Donor Donor

Sorry dat ik even offtopic ga maar wat??? Je hebt geen plek voor een pc, heb je zon kleine kamer dan?

6. Razz

Razz Dedicated Supporter Dedicated Donor

Zoals Brobert al zei: 17.3 is heel groot(en wellicht ook zwaar). Qua virtualisatie maakt het niet uit of je een i5 neemt of i7 omdat Hyperthreading toch niet heel nuttig gaat zijn omdat je VM's toch niet lang op 100% load draaien. Een goede i5 kan al snel goedkoper uitpakken dan een middelmatige i7.

• Disagree Disagree x 1
  7. Original

Oke, veranderd, bedankt voor de tip!

Kijk het is wel mogelijk, maar ik bedoelde het meer in de zin van, ik wil geen pc, ik heb genoeg aan een laptop, en zou dus ook niet weten waarom ik een pc nodig zou hebben.
    Alles wat ik op een pc zou doen, zou makkelijk op een laptop ook kunnen.

8. Ik heb de gewenste gegevens bij tweakers ingevuld en daarbij een aantal merken aangeklikt die in mijn ervaring etc. goede kwaliteit leveren. MSI en Medion heb ik vaag goede dingen van gehoord, maar daar heb ik zelf nooit mee te maken gehad dus die heb ik niet toegevoegd.

Alsjeblieft.

• Like Like x 1
  9. Original

Ik heb ervaring met medion.
    Ik heb eigenlijk slechte ervaringen mee xd.
    Toch bedankt voor het zoeken en linkje xd
    Ik ga er nu meteen naar kijken.

10. Ik zal je erbij zeggen dat het tweakers forum je ook meer informatie kan verschaffen. Tweakers is niet voor niks de grootste in wat ze doen (in Nederland)

11. Original

12. Robert

Robert lol Moderator Dedicated Donor

Asus zijn degelijke apparaten. Acers zijn vooral qua buitenkant heel erg vet, maar gaan binnen een jaar ellende vertonen.

• Agree Agree x 1
  13. Ik spreek uit firsthand experience. (Heb zelf een Acer) Acers zijn echt hartstikke goed qua inhoud, en dan heb je ze een jaartje en begint het meer en meer op poep te lijken. Wanneer je garantie afgelopen is begint 'ie uit elkaar te vallen. (zoals bij mij het geval is)

14. TheLegend27

TheLegend27 Well-Known Member

Gewoon even googlen: Best laptop below 730€. Krijg je lijstje met laptops, even controleren of de site up-to-date is en een keuze maken :)

15. Ik wil hier wel graag wat aan toevoegen.

Mensen die lijstjes maken of zoals dit, een "best x" hebben zijn vaak bloggers of faciliteren bloggers. Deze krijgen producten toegestuurd vanuit een affiliate netwerk en verdienen geld met het aanprijzen en benoemen van een laptop. Het beste is gewoon weten welke merken goed zijn en kijken naar wat jij nodig hebt, en dan gewoon kijken welke je het beste kan aanschaffen.

16. Original

17. 13379830428523

13379830428523 Well-Known Member

De Asus X751LDV is een prima laptop. Zelf ongeveer een jaartje gehad dus kan niet veel over langer termijn zeggen, maar in dat ene jaar heeft hij het goed gedaan. Prijs/kwaliteit is ook zeker niet mis. En 8GB RAM is ook fijn als je veel virtueel gaat werken in tegenstelling tot veel 6GB RAM laptops in die prijs branche (al kun je dit soms zelf nog upgraden mits er beschikbare slots zijn).

18. Original

Voldoet hij aan me eisen? :0

19. JD

JD Pi-ka-boo Donor

Ik heb persoonlijk meerdere laptops gehad van Dell.

Hoewel veel mensen het waarschijnlijk oneens zullen zijn met mij:
    Ik heb altijd goede ervaringen gehad bij Dell. Laptops zijn zeer degelijk, makkelijk zelf bij te houden
    en de customer service is (mits je weet hoe je ermee omgaat) altijd zeer behulpzaam.

zou dit niet niets voor je zijn?

zelf ben ik in het bezit van ongeveer deze setup. al heb ik dan een AMD Radeon R7 M265 2gb en een WD Black v2 ssd/hdd
    Ik heb zelf altijd 15" laptops gehad, precies goed van formaat. Ze zijn vaak aanzienlijk lichter dan 17" laptops.
    Beeld op 15" is groot genoeg om er goed plezier van te hebben.

20. Original

Het lijkt me wel wat ja, alleen is de videokaart geen GT, ookal is hij dan 4 gb
    Je hebt maar wss 2 omdat hij dan sws al 2 ingebruik neemt
    --- Double Post Merged, Jul 9, 2015 ---
    Wat me op valt, dat de joune 100 euro goedkoper is? Maar hij is bijna evengoed als de duurdere? Ik weet bijna zeker dat ik het mis heb, maar wat is het verschil dan?

Share This Page