1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nederlands Oproep aan stemvee 2015

Discussion in 'Multi-Language Forum' started by Razz, Mar 10, 2015.

1. Razz

Razz Dedicated Supporter Dedicated Donor

Edel stemvee! U mag zich vandaag woensdag 18 maart weer massaal naar de stembussen begeven om te stemmen op de algemene leden van de Waterschappen en op de leden van de provinciale staten. Er wordt grootste drukte verwacht dus haast u!

Bij deze tracht ik, net zoals in het draaje van 2014 een nette discussie te voeren over uw keuze(s).

Ik heb vooralsnog geen idee op wie ik ga stemmen, wellicht ga ik zo stemtinder eens proberen.

Last edited: Mar 10, 2015
  2. WTFMang

WTFMang pls Donor

Volgend jaar beter.

• Made me laugh! Made me laugh! x 1
  3. Nazgul1444

Nazgul1444 Dedicated Supporter Dedicated Donor

Stemmen???? STEMMEN?????? Sinds wanneer mogen incapabele zoals jullie stemmen.

4. Razz

Sinds er ook stemlokalen in de schilderswijk staan.

• Agree Agree x 1
  5. Robert

Robert lol Moderator Dedicated Donor

Incapabelen*

D66 hier als uitslag. Maar PVV staat ook weer hoog in m'n favorietenlijstje.

6. Nazgul1444

uitslag, maar de**

Weg met PVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV ♥

• Disagree Disagree x 2
  7. Razz

Weg met de PVV, PvdA, Groenlinks, VVD en 50Plus.*

8. TheLegend27

TheLegend27 Well-Known Member

In het nieuws Ik gehoord dat ze stenen naar huizen van pvv kandidaten gooien

9. Ach kijk eens, het gepeupel daagt op.

Ik stem dave roelvink, voor een echte gele speedo in het ambt.

• Like Like x 1
  10. Nazgul1444

Stenen? Gooi gvd kk zelfmoordmocros gek lieve teddybeertjes.

Last edited by a moderator: Mar 11, 2015
  11. XownAxeStyle

XownAxeStyle CCPLZ Donor Donor

GENOEG IS GENOEG GODVER!

• Facepalm Facepalm x 1
  12. akkie

akkie retired Banned Donor

Een verkiezing voor waterschappen is echt zo overbodig.

13. Robert

MINDER MINDER MINDER

• Agree Agree x 1
  14. gef30

gef30 Well-Known Member

Is het normal dat dat tuig stenen door ramen van pvv kandidaten gooien? Ze proberen de moslim censuur aan ons land op te dringen.

15. Nazgul1444

Ik zal ook graag een steentje door hun ruit gooien. PVV is de domste partije met de domste mensen (buiten wilders zelf dan).

• Facepalm Facepalm x 2
    • Like Like x 1
  16. Useless

Useless Well-Known Member

Ik weet niet wat je precies bedoelt met 'mocro-gedrag', maar als je ermee bedoelt wat ik denk dat je ermee bedoelt, dan ben ik het niet met je eens. Je ziet het ook gewoon op een Gymnasium.

Als ik zou kunnen stemmen (kiesleeftijd zou naar 16 moeten, is daar niet al een meerderheid voor?) zou ik op D66 stemmen. Als we niet in een crisis zaten misschien op GroenLinks, maar er is gewoon geen geld voor al die investeringen.

PVV'ers vind ik gewoon dom. De PVV is gewoon een en al populisme. Geert Wilders zit uren te discussiëren hoe hij een zo beledigend mogelijke term kan verzinnen om moslims of andere partijleiders belachelijk te maken, maar goede, uitvoerbare ideeën heeft hij niet. Met uitvoerbaar bedoel ik dat er niet een grondwetswijziging met 66% van de stemmen in de hele Staten-Generaal hoeft te zijn.

Daarnaast vind ik SP-stemmers ook gewoon dom. De SP is ook populistisch. Ze praten de hele tijd over banen creëren en belasting verlagen. Met banen creëren hebben ze het over nog meer ambtenaren aannemen, vooral in de zorg. Dat gaat niet samen met belasting verlagen, tenzij je een Griekse situatie wil.

Oh, en praat aub inhoudelijk en houd niet een discussie over grammaticafoutjes. Dat iemand een grammatica- of spellingsfout maakt zegt weinig over de juistheid of geloofwaardigheid van een persoon of argument.

• Agree Agree x 1
    • Zing Zing x 1
  17. Infraction

Infraction CCPLZ Donor Donor

Wtf mensen stem gewoon op partij voor de dieren, geen gezeik over moslims en shizzle met de pvdd. Also, Marianne Thieme is pretty hawt voor een politica.

18. Robert

Straks even opschonen. Het laten zien van je mening is prima, maar heb toch al wat materiaal gezien wat gewoon beschamend kansloos is. Daarnaast ging deze discussie over de PS verkiezingen 2015. Niet het correct gebruik van zou of de Nederlandse invloed van slaverni

Zo, bezem door het topic, continue.

Last edited: Mar 11, 2015
    • Like Like x 1
  19. Ik stem toch wel heel erg graag op ivootje en zijn buttbuddy freddy. Helaas is dat niet mogelijk. Een kans op 4,5 miljoen achteroverdrukken gaat daarbij aan mij voorbij bij deze niet geheel belangrijke, doch onbelangrijke stemmogelijkheid.

20. Razz

Ze zouden toch anders jouw stem kwijtraken...

• Like Like x 1

Share This Page