1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nederlands Prepaid simkaart

Discussion in 'Multi-Language Forum' started by Renekton, Jun 29, 2016.

1. Renekton

Renekton CCPLZ Donor Donor

Hoi,

Heeft iemand hier net als ik een losse mobiel met prepaid simkaart in de plaats van een abonnement? Zelf koop ik meestal het toestel gewoon los en dan koop ik een prepaid simkaart. Ik houd er namelijk niet van om aan een abonnement vast te zitten. Momenteel heb ik een T-mobile simkaart, maar is er dus iemand die hetzelfde doet als ik en zo ja bij welke provider heb jij een simkaart? Ik hoor het wel, misschien valt er nog wel wat te besparen.

Gr.

Schlomo Goldstein

2. Robert

Robert lol Moderator Dedicated Donor

Ik moest lachen.

3. Ezenco

Ezenco Donor

Beste Schlomo,

Zelf ben ik al jaren in het bezit van een prepaid simkaart. Ik ben hier erg tevreden mee aangezien het mij niet veel geld kost. Bovendien kun je zelf bepalen wanneer je opwaardeert en betaal je nooit meer dan dat je gebruikt. Er zijn echter ook een aantal nadelen, zoals internetten. Internetten met prepaid is vrij duur vergeleken met een internet abonnement. Zelf vind ik dit niet zo'n groot probleem aangezien er op de meeste plekken toch draadloos ethernet beschikbaar is. Ik zit momenteel bij de provider Kruidvat Mobiel. Dit is een erg goedkope provider en ik heb tot dusver nog geen klachten over deze provider (voorbeelden van eventuele klachten zouden zijn: storingen of problemen met opwaarderen). Ik hoop dat ik u met dit bericht geholpen heb.

Groeten van Ezenco

PS. zo ziet hij er uit als je er naar kijkt: [​IMG]

• Solved my problem! Solved my problem! x 1
  4. Razz

Razz Dedicated Supporter Dedicated Donor

Ik zou je vraag bij de Klantenservice neerleggen. Die kunnen je ongetwijfeld verder helpen!

5. Renekton

Renekton CCPLZ Donor Donor

En voor betrouwbaar nieuws is er de Speld.
    --- Double Post Merged, Jun 29, 2016 ---
    Bedankt goede tip! Kruidvat komt immers steeds verrassend en altijd voordelig uit de hoek! Ik internet ook meestal op wifi via school/thuis. Zelfs bellen doe ik meestal via whatsapp. Dus prepaid is dan nog steeds het goedkoopst.
    --- Double Post Merged, Jun 29, 2016 ---
    Oké dan!

6. jangbez

jangbez Active Member

ik heb Lebara,
    gratis 7 dagen bellen/sms met andere lebara nummers na opwaarderen.
    beltegoed is altijd 2x zoveel, 10 euro = 20 euro btg (met zelfde kosten als andere providers)

maar je moet maar kijken, andere minder bekende merken zoals lyca zullen vast soort gelijke acties hebben.

persoonlijk vind ik een abbo ook niet nodig, heb nu al 3 jaar mn first gen moto G en nog niks te klagen erover, totaal nog geen 200 euro uitgegeven voor de telefoon + btg tot nu toe.
    datategoed is wel kut voor prepaid, maarja overal is free wifi..

• Disagree Disagree x 1
    • Solved my problem! Solved my problem! x 1

Share This Page