1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nederlands Waar zoeken jullie naar vacatures ?

Discussion in 'Multi-Language Forum' started by Grandpa, Nov 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grandpa

Grandpa Amsterdamn Donor

Hey,

Ik heb een vraagje aan jullie aangezien jullie m.i. voor het merendeel technisch onderlegd zijn.
    Ik werk voor een IT bedrijf en heb budget om iemand aan te nemen om het support team te versterken.
    Het kennis niveau dient minimaal mbo te zijn en men dient verstand te hebben van C# , SQL Oracle en VBS, of at least in staat om code te lezen. Via welk medium zouden jullie naar zo'n vacature zoeken ( al dan niet hypothetisch)
    - Nuwerk.nl
    - Linkedin
    - Job bird
    - Monsterboard
    - suggesties ?

Thnx Grandpa

2. Nazgul1444

Nazgul1444 Dedicated Supporter Dedicated Donor

Misschien zijn er wel mensen hier die een (bij)baantje zoeken, dan heb je al een medium.

Je moet verder iets meer info geven over wat je precies aanbied, een bijbaantje voor een student of een echte full time baan.
    -Plaats (of werk je vanachter je pc)

• Thank You! Thank You! x 1
  3. Grandpa

Grandpa Amsterdamn Donor

Goed punt thanks, ;-) al was mijn vraag meer bedoeld om informatie te vergaren.
    Het gaat om een full time baan, wellicht voor een schoolverlater.
    De werk regio is Amsterdam maar het kan voorkomen dat er voor een bepaalde periode vanuit de UK of Singapore gewerkt moet worden.

4. Razz

Razz Dedicated Supporter Dedicated Donor

Tweakers heeft hier een platform voor ontwikkeld: http://www.itbanen.nl/
    CCPlz lijkt me nu niet echt een geschikt medium om "professionele" programmeurs te vinden.

5. Benjamin

Benjamin Meh Banned Trade Ban Dedicated Donor

Probeer Tempo Team of Randstad of gewoon een uitzendbureau. Die werven dan mensen voor je. Een uitzendkracht is echter wel een dure grap.
    Je moet het uitzendbureau betalen dan, een gedeelte gaat naar hun, en de rest naar de uitzendkracht.
    De reden waarom het duur is, omdat je geen contract hoeft te geven aan de uitzendkracht.

Als het voor een korte periode is raad ik je dit wel aan, maar voor langere periodes kan dit ook werken. Je kan meerdere uitzendkrachten "uitproberen". Je kan ze laten komen en gaan wanneer je wilt, en wanneer je de juiste kandidaat hebt gevonden neem je hem / haar aan namens het bedrijf zelf.

6. Grandpa

Grandpa Amsterdamn Donor

Ik was ook niet aan het recruteren op ccplz :-P Ik probeer er achter te komen waar de meesten met IT achtergrond zoeken naar banen. Ik heb eerlijk gezegd geen goede ervaringen met uitzendbureaus
    http://www.itbanen.nl/ is een goede tip, dank daarvoor

7. robbakais

robbakais Banned Banned Trade Ban

8. Define

Define CCPLZ Donor Donor

Linkedin schijnt ook in opkoming te zijn bij veel bedrijven. Laatst wou ik zelf solliciteren en kon via linkedin mijn CV zo inladen.
    Echter kan je ook op ITbanen van Tweakers kijken, erg uitgebreid en overzichtelijk.

9. RpwSteenwijk

RpwSteenwijk Official MM Donor

In bijna 12maanden zal die wel iemand gevonden hebben, denk je niet ?:lock:

10. Define

Define CCPLZ Donor Donor

Oh jeetje is dit topic al zo oud... Excuus xD

11. Closed to prevent further necroposting.

Gesloten om verder gewillem te voorkomen.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page